Αθλητισμός

Συνεχίζεται στο Πολύκαστρο η διαμάχη μεταξύ των δύο ποδοσφαιρικών “ακαδημιών”

Γράφει ο Κώστας Ίντος

Η αρχή έγινε με τις ομάδες παλαιμάχων στον Κιλκισιακό. Ακολούθως έκαναν την εμφάνισή τους δύο ομάδες παλαιμάχων στην Γουμένισσα.

Σειρά παίρνει το Πολύκαστρο, όπου εδώ και κάποιους μήνες συνυπάρχουν δύο διαφορετικές “ακαδημίες”, δημιουργώντας προβληματισμό στην τοπική κοινωνία.

Η “ακαδημία” της Α.Ε.Πολυκάστρου αριθμούσε πέρυσι δέκα τρία παιδιά.

Από τη άλλη πλευρά η ιδιωτική “ακαδημία” του Αθλητικού Ομίλου Πολυκάστρου, που δημιουργήθηκε, είχε εκατόν επτά αθλητές.

Φέτος, αναμένεται να υπάρξει αριθμιτική ισορροπία, στην “αφετηρία” της περιόδου.

Στην “ακαδημία” της Α.Ε.Πολυκάστρου γενικός υπεύθυνος είναι ο Θανάσης Παπαδόπουλος και τεχνικός διευθυντής ο Βασίλης Αέξάνδρου. Φυσική έδρα της ομάδας από το 1951, έτος ίδρυσης, είναι το δημοτικό στάδιο Πολυκάστρου.

Στην ιδιωτική “ακαδημία” του Αθλητικού Ομίλου Πολυκάστρου πρωτοστάτες το δίδυμο του Πασχάλη Δελήπαλτα και του Πασχάλη Μπαξεβάνη, αξιώνοντας από την πλευρά τους τη χρησιμοποίηση των γηπεδικών εγκαταστάσεων του δημοτικού σταδίου Πολυκάστρου.

Στην μέση της αντιπαράθεσης αναμένεται να βρεθεί η νέα δημοτική αρχή, που θα πρέπει να δώσει λύσεις, κυρίως στο γηπεδικό ζήτημα.

Όσοι τάσσονται υπερ της ΑΕΠ, τονίζουν ότι η απρόσκπτη λειτουργία της “ακαδημίας” δημιουργεί έσοδα, που “πηγαίνουν” στην συντήρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων της επαρχίας Παιονίας, και θεωρούν αδιανόητο να έχουν “συγκάτοικο” στο φυσικό τους σπίτι μιά ιδιωτική επιχειρηματική πρωτοβουλία.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η ιδιωτική “ακαδημία” δεν έχει μητρώο, δεν έχει το δικαίωμα συμμετοχής στα πρωταθλήματα υποδομών και θα εξασφαλίσει την ποδοσφαιρική της αναγνώριση, μόνο όταν παρέλθουν δύο χρόνια.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]