Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ενίσχυση επιχειρηματικότητας

Ο υποψήφιος βουλευτής ΝΔ Κιλκίς της ΝΔ Αναστάσιος (Σούλης) Καζαντζιδης, συναντήθηκε την Πέμπτη 15.1.15 με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα. Κύριο θέμα της συζήτησής τους ήταν οι δυνατότητες ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας σε επίπεδο Κεντρικής Μακεδονίας.

Παρούσα στη συνάντηση ήταν και η αντιπρόεδρος της Παρευξείνιας Τράπεζας Νίνα Στάβρεβα με την οποία ο κ. Καζαντζίδης συνδέεται με δεσμούς φιλίας και συνεργασίας.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Δείτε ακόμα