Πολιτική

Συνάντηση εργασίας του Κ.Κιλτίδη με τους δημάρχους Κιλκίς και Παιονίας για τα μεγάλα ζητήματα του νομού

Στην συνέχεια των προτάσεών του για τους υδάτινους πόρους και του οδικού δικτύου του νομού Κιλκίς, ο πρώην βουλευτής και υφυπουργός της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Κιλτίδης πραγματοποίησε την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020 συναντήσεις με τους δημάρχους του νομού μας.

Πρωτίστως έθεσε το ζήτημα της παραμονής μεταναστών στον νομό. Ζήτησε να αναδειχθεί η ιδιαιτερότητα της γειτνίασης με δρόμους και παράδρομους, που δημιουργούν την αίσθηση της διαφυγής και δημιουργίας φαινομένων «μικρής Ειδομένης».

Επίσης τόνισε την αυτονόητη παρακαταθήκη, με ότι σημαίνει εθνικά αυτό, του νομού με σύνορα από ξηράς, ιδίως σε ζητήματα εκπαίδευσης. Τέλος επεσήμανε και την όποια αναλογικότητα και ανταποδοτικότητα, εάν παραστεί ανάγκη υποστήριξης μιας εθνικής προσπάθειας.

Για το δήμο Κιλκίς πρότεινε την ιεράρχηση στόχων αξιοποίησης υδάτινων πόρων και δημιουργίας οδικών υποδομών κατά την συνέχεια του κράτους. Το φράγμα Μεταξοχωρίου και το συνοδό αρδευτικό δίκτυο (με εφαρμοστική μελέτη από δεκαετίας), οι υδατοδεξαμενές του Μπέλλες και των Κρουσίων επιβάλλεται ως συνέχεια παλαιοτέρων προσπαθειών και μελετών που έγιναν. Ο οδικός άξονας της ΒΙΠΕ Σταυροχωρίου – Σερρών, η διέξοδος από τα Κρούσια και η διαπλάτυνση του άξονα Γουμένισσας – Κιλκίς είναι εκ των ων ουκ άνευ.

Για το δήμο Παιονίας υπενθύμισε την ολοκλήρωση της εθνικής οδού, τμήμα Αγ. Αθανασίου – Πολυκάστρου, την σύνδεση Ευρωπού – Γουμένισσας και δεύτερη γέφυρα στον Αξιό ως προτεραιότητες ανάγκης. Για τους υδάτινους πόρους επεσήμανε ότι προέχει η υποστήριξη των αρδευτικών:

1ο) Γουμένισσας (Δωρικού)

2ο) Αρτζάν – Αματόβου (Σελεμλή)

3ο) Οριστικής επίλυσης των προβλημάτων ύδρευσης του δήμου, που επί δεκαετίες μελετώνται.

Η χώρα βγαίνει από μια δεκαετία πτώχευσης και απραξίας. Η συγκυρία και της πανδημίας με τους υποστηρικτικούς οικονομικούς πόρους που έχουν αποφασισθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συνιστούν κομβική ευκαιρία υλοποίησης, αυτών που πρέπει και για ότι δικαιούται ο νομός Κιλκίς. Να ενωθούν οι πολιτικές δυνάμεις, χωρίς τοπικισμούς και λαϊκισμούς και να έρθει το ωφέλιμο αποτέλεσμα.

Η κυβέρνηση είναι εκ των πραγμάτων υποχρεωμένη να σκύψει σε χρονίζοντα ζητήματα. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι και αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε για ότι είμαστε προετοιμασμένοι. Προφανώς και δεν πρέπει να αδικηθούν υποδομές που λείπουν από το νομό και πρέπει αυτονόητα να επέλθει ο σχεδιασμός υλοποίησης τους (Υγειονομικές μονάδες και δικαστικό κτήριο).

Εκτιμώ ότι η ηγεσία της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς επιβάλλεται να τεθεί επικεφαλής αυτών των προσπαθειών ως συντονιστής.

Είμαι σίγουρος ότι η κυβέρνηση που ανορθώνει την χώρα, αναζητά έργα με ωριμότητα και θα πρέπει να συμβάλουμε χωρίς λαϊκισμούς και τοπικισμούς.

Περισσότερα

Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων για επίσκεψη Γεωργιάδη: «Η πραγματική εικόνα πίσω από τις φιέστες των εγκαινίων…»

Το νοσοκομείο Κιλκίς, «σηκώνει στις πλάτες του» τις αυξημένες ανάγκες για προστασίας της υγείας ολόκληρου νομού, χιλιάδων κατοίκων, παραμένει τραγικά […]

Δείτε ακόμα

Ο Δημήτρης Μπάσης ξεκαθαρίζει: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, να πάω να ζήσω μόνιμα στο Κιλκίς και να εγκαταλείψω τη μουσική και το τραγούδι. Νιώθω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα».

Συνεχίζοντας τη συζήτηση, ο Δημήτρης Μπάσης εξήγησε: «Ίσως να παρερμηνεύτηκε μια προηγούμενη δήλωσή μου. Είχα αναφέρει ότι το ιδανικό για […]