Κοινωνία

Συλλυπητήριο δημάρχου Κιλκίς για την απώλεια της μητέρας του υφυπουργού Γ.Γεωργαντά

Εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στον υφυπουργό ψηφιακής διακυβέρνησης Γιώργο Γεωργαντά και στην οικογένειά του για την αναπάντεχη απώλεια της αγαπημένης του μητέρας.

Εύχομαι η αγνή μορφή της μητέρας του Βασιλικής να είναι πάντα θυμίαμα στη σκέψη του και παρηγοριά σε δύσκολες στιγμές όπως αυτή του αποχωρισμού.

Καλό παράδεισο κυρία Βασιλική!

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]