Γενικά

Συναντήσεις Κ.Σιωνίδη-Τ.Ναλμπάντη στην Αθήνα για θέματα του δήμου Παιονίας

Την Τρίτη 6 Μαΐου ο δήμαρχος Παιονίας Κώστας Σιωνίδης και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ Τριαντάφυλλος Ναλμπάντης, πραγματοποίησαν στην Αθήνα διαδοχικές συναντήσεις με Κυβερνητικούς παράγοντες και Φορείς.

Συναντήθηκαν με τον υπουργό Εσωτερικών Θόδωρο Λιβάνιο όπου έθεσαν τα θέματα:

–  Της χρηματοδότησης για την κατασκευή του 2ου Γυμνασίου Πολυκάστρου.

–  Της επίλυσης του προβλήματος με την ηλεκτρονική πλατφόρμα νομιμοποίησης κτιρίων, κατηγορίας 5.

–  Του υπό διαβούλευση νέου κώδικα δήμων και περιφερειών.

–  Την έγκριση επιπλέον προσωπικού για τους παιδικούς σταθμούς, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

Επισκέφτηκαν το Ταμείο Εθνικής Άμυνας, για την επίσπευση των παραχωρήσεων ακινήτων που έχει ζητήσει ο δήμος.

Επισκέφτηκαν την Βουλή, όπου είχαν συνεργασία με τον αντιπρόεδρο της Βουλής Γιώργο Γεωργαντά, για προβλήματα και διεκδικήσεις του δήμου που χρήζουν της υποστήριξης από μέρους του.

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]