Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Στήλη άλατος»

«Στήλη άλατος» έμεινε ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου, όταν αντίκρυσε τους χώρους, στους οποίους στεγάζονται οι υπηρεσίες της Δικαιοσύνης στο Κιλκίς, και ιδίως τις αίθουσες εκδίκασης των διαφόρων υποθέσεων! (Ο …Θεός να τις πει δικαστήρια!).
Ο κ. Αθανασίου μετέβη στο Κιλκίς από το Σκρα, όπου εξεπροσώπησε την κυβέρνηση στις εκεί εκδηλώσεις γιά την 96η επέτειο της εκεί μεγάλης μάχης.
Φίλοι της στήλης, μεταξύ αυτών που τον συνόδευαν κατά την περιήγησή του στις εγκαταστάσεις των υπηρεσιών Δικαιοσύνης, ανέφερε χαρακτηριστικώς: «Σε οποιαδήποτε μάχη ο κ. Αθανασίου θα είχε υποστεί πολύ μικρότερο «σοκ», από αυτό το οποίο υπέστη στην θέα αυτών των εγκαταστάσεων. Ή, μάλλον, στην μάχη θα μπορούσε και να μην είχε υποστεί κανένα «σοκ»».

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα