Ελλάδα

Στην Κρήτη το 3ο Συνέδριο Περιφερειακού Τύπου

Στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2025 το 3ο Συνέδριο Περιφερειακού Τύπου, όπως αποφασίστηκε κατά τη συνάντηση του προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου Αντώνη Μουντάκη με τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη.

Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στην έδρα της περιφέρειας στο Ηράκλειο, έγινε η πρώτη συζήτηση για την διοργάνωση του συνεδρίου στο οποίο θα συμμετάσχουν επιστήμονες, ακαδημαϊκοί, η πολιτική ηγεσία των υπουργείων -σχετικών με τα θέματα Τύπου, εκπρόσωποι της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης – Επικοινωνίας, εκπρόσωποι των κομμάτων του Κοινοβουλίου, βουλευτές, εκπρόσωποι της διαφημιστικής αγοράς και της τοπικής αυτοδιοίκησης, εκδότες, δημοσιογράφοι, οι Ενώσεις Τύπου και οι ραδιοτηλεοπτικές Ενώσεις της Περιφέρειας καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Ειδησεογραφικών Ιστοσελίδων.

Υπενθυμίζουμε ότι το 1ο Συνέδριο είχε πραγματοποιηθεί στη Λάρισα (με θέμα: «Βιωσιμότητα και μετεξέλιξη του περιφερειακού – τοπικού – κλαδικού Τύπου») και το 2ο στο Ναύπλιο (με θέμα: «Οι Προκλήσεις και το Μέλλον του Περιφερειακού & Κλαδικού τύπου»).

Περισσότερα

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]