Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Παραμένει η επιφυλακή

Η πληθυσμιακή μείωση του δήμου και νομού, βάσει της απογραφής του 2021, κάνει τους αριθμούς της πανδημίας στον πρώτο …να «ευημερούν» σε σχέση με τα προηγούμενα πληθυσμιακά δεδομένα.

Ειδικότερα στον δήμο Κιλκίς:

-Πλήρως εμβολιασμένοι 76%, έναντι 57%

-Με μία ή δύο δόσεις άνω του 80%, έναντι 60%

-Ενιαίο το ποσοστό, 40% σε ό,τι αφορά στην αναμνηστική δόση

Ωστόσο, τις τελευταίες δύο εβδομάδες παρατηρείται κάμψη στην προσέλευση γιά πρώτη η δεύτερη δόση.

Τούτο, σημαίνει, άρση της ετοιμότητας σε επίπεδο συναγερμού, αλλά παραμονή της στο επίπεδο της επιφυλακής «άρα συνεχίζεται η ενθάρρυνση επιφυλακτικών ή διστατικών συμπολιτών να κάνουν το εμβόλιο», όπως προέτρεψε ο δημοτικός σύμβουλος Αναστάσιος (Σούλης) Καζαντζίδης κατά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς, εκφράζοντας την πλήρη διαφωνία του με κάθε άμετρη χαλάρωση.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα