Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ποιά… «άνιση μεταχείριση»;

Μετά την μεταπολίτευση, στο Κιλκίς εξελέγησαν πέντε Πόντιοι δήμαρχοι, ένας Σαρακατσάνος και ένας Καππαδόκης. Θρακιώτης… ούτε για δείγμα!

Πού την «βλέπει», λοιπόν, ο …Πόντιος Σούλης του δημοτικού συμβουλίου την άνιση μεταχείριση των ποντιακών …καλάντων στο πρόγραμμα εκδηλώσεων του Αγίου Δωδεκαημέρου;

Όχι τίποτε άλλο, αλλά και… στενοχωρεί τον Θέμη, που… «τα έχει δώσει όλα», για να έχει το Κιλκίς διαφορετικό «χρώμα» τούτες τις Αγιες Ημέρες, καλύπτοντας όλο το φάσμα πολιτιστικών ενδιαφερόντων, συμπεριλαμβανομένων των εκδηλώσεων με φορείς της λαογραφίας και των πολιτιστικών παραδόσεων μας.

Χωρίς οποιεσδήποτε διακρίσεις.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα