Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Έπρεπε να προλάβει

Άρον-άρον έφυγε ο Σιωνίδης από την συνάντηση, που είχαν το Σάββατο 8-9-18 σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης του Κιλκίς νεοδημοκρατικά αυτοδιοικητικά στελέχη του νομού μας, με τον αντιπρόεδρο της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη.

Αιτία το γεγονός, ότι, ως αντιπρόεδρος του επιμελητηρίου Κιλκίς θα έπρεπε να συμμετάσχει μαζί με τον πρόεδρό του Παύλο Τονικίδη στην γενική συνέλευση της κεντρικής ένωσης επιμελητηρίων, που ήταν προγραμματισμένη να διεξαχθεί το απόγευμα της ιδίας ημέρας στα γραφεία του εμπορικού επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, επί της Τσιμισκή.

Μάλιστα λόγω των διαφόρων διαδηλώσεων, όπως αυτής των στελεχών Σωμάτων Ασφαλείας, που ήταν σε εξέλιξη πριν την συνέλευση, ίσα-ίσα που πρόλαβαν να δώσουν το «παρών» σε αυτή.

Όλα του γάμου δύσκολα, της συνέλευσης ακόμη περισσότερο!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα