Γενικά

Στην Αθήνα ο δήμαρχος Παιονίας για την υποβολή προτάσεων στο πρόγραμμα “Α.Τρίτσης”

Ο δήμαρχος Παιονίας Κώστας Σιωνίδης και ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς συναντήθηκαν με τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών Στέλιο Πέτσα, προκειμένου να ολοκληρωθεί η υποβολή προτάσεων του δήμου Παιονίας στο πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”.

Σήμερα, Τρίτη 25 Μαΐου 2021 υποβλήθηκαν ακόμη τρεις προτάσεις, και με την πρόταση που θα κατατεθέι μέχρι την Παρασκευή 28 Μαΐου ολοκληρώνεται η υποβολή προτάσεων από το δήμο Παιονίας στο πρόγραμμα.

Έως σήμερα, έχουν κατατεθεί επίσης άλλες τέσσερις προτάσεις.

Στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος θα ενημερώσει τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου αναλυτικά για όλες τις προτάσεις που κατατέθηκαν.

Τέλος, συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε άριστο κλίμα και ο δήμαρχος ευχαρίστησε τον κ. Γεωργαντά που για ακόμη μία φορά στάθηκε αρωγός στις προσπάθειες και διεκδικήσεις του δήμου Παιονίας.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]