Πολιτισμός

«Συναπάντεμα» ποντιακών σωματείων νομού Κιλκίς

Για τέταρτη συνεχή χρονιά όλα τα ποντιακά σωματεία του νομού Κιλκίς συνεχίζουν τη διοργάνωση κοινών εκδηλώσεων και δράσεων με στόχο την ανάδειξη και διατήρηση των εθίμων του ποντιακού Ελληνισμού.
Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται και τα εξής:
«…Η πρώτη εκδήλωση είχε πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο του 2011 και παρά τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε τα ποντιακά σωματεία του νομού Κιλκίς, δεν παραμελούν την παράδοση και τιμούν την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμα.

Την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014, στις 6 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί στο κλειστό γυμναστήριο της Αξιούπολης, το 4ο «Συναπάντεμα» όλων των ποντιακών σωματείων νομού Κιλκίς.

Φέτος σκοπός της εκδήλωσης είναι να αναδειχθεί το χιούμορ στον Πόντο, με τον Αχιλλέα Βασιλειάδη να επιμελείται και να σκηνοθετεί μία σειρά από θεατρικά δρώμενα».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Καλύτερος συντονισμός

Δεν γνωρίζουμε τίνος ευθύνη ήταν, αλλά η διοργάνωση δύο εκδηλώσεων στα όρια του δήμου Κιλκίς περίπου την ίδια ώρα και […]

Μηνιαίος απολογισμός της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας στην oδική ασφάλεια

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας δημοσιεύει συνολικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν σε θέματα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης […]