Πολιτική

Συνάντηση δημάρχου Παιονίας με το διοικιτικό συμβούλιο τριτέκνων

Την πρώτη συνάντησή τους με τον νέο δήμαρχο Παιονίας Χρήστο Γκουντενούδη είχε το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου τριτέκνων Πολυκάστρου, με επικεφαλής τον πρόεδρο Χρήστο Κολιώνη.

Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρεται, ότι η συζήτηση επικεντρώθηκε σε αιτήματα του συλλόγου για κοινωνικές παροχές που θα ανακουφίσουν σε σημαντικό βαθμό τις οικογένειες των τριτέκνων. Ειδικότερα, το Διοικητικό συμβούλιο ζήτησε από τον δήμαρχο να διερευνήσει τη δυνατότητα για μείωση των δημοτικών τελών ύδρευσης της Δ.Ε.Υ.Α.Π. «Στα θιγέντα ζητήματα που αφορούν στον δήμο, ο κ. Γκουντενούδης φάνηκε θετικός να πράξει ότι είναι απολύτως απαραίτητο για να απολαμβάνουν κοινωνικές παροχές οι τρίτεκνες οικογένειες», καταλήγει η ανακοίνωση.

 

 

 

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Πέθανε ο Ποντοηρακλειώτης ηθοποιός Παύλος Κουρτίδης που είχε πάρει μέρος στις σειρές «Άγριες Μέλισσες» και «Κόκκινο Ποτάμι»

Ο Παύλος Κουρτίδης, ο πολυσχιδής ηθοποιός, σκηνοθέτης και χορογράφος που αγαπήθηκε μέσα από μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες όπως το «Κόκκινο Ποτάμι» […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς