Κοινωνία

Συγκινητικό αφιέρωμα μαθητών 1ου ΔΣ Κιλκίς στην Γενοκτονία

Την μνήμη των θυμάτων της γενοκτονίας εις βάρος του Ελληνισμού του Πόντου τίμησαν με τον δικό τους τρόπο οι μαθητές του πρώτου τμήματος της τετάρτης τάξεως του πρώτου δημοτικού σχολείου Κιλκίς με την καθοδήγηση της δασκάλας τους Μαρίας Βαβουλίδου.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε ανήμερα της ημέρας μνήμης την Πέμπτη 19.5.16 και στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται και τα εξής:

«…Τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα και έπαιξαν σκετς στην ποντιακή διάλεκτο, τραγούδησαν ποντιακά τραγούδια με την συνοδεία του λυράρη Γρηγόρη Κολεσιώτη και χόρεψαν ποντιακούς χορούς ντυμένα με ποντιακές φορεσιές. Όλα αυτά μαζί με τις μαρτυρίες Ποντίων προσφύγων εκείνης της εποχής που προβλήθηκαν σε βίντεο, προκάλεσαν συγκίνηση σε εκπαιδευτικούς και γονείς που παρακολούθησαν την εκδήλωση, στην οποία επίσης παρευρέθησαν ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς Αριστείδης Παπαδόπουλος και ο σχολικός σύμβουλος της 2ης εκπαιδευτικής περιφέρειας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς Πάρης Παπαδόπουλος.

Περισσότερα

Εγκαινιάσθηκε το «Κτήμα Αργώ» των «Αργοναυτών» που φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ανοιχτό χώρο πολιτισμού, συνεργασίας και δημιουργίας

Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» πραγματοποίησε με ιδιαίτερη επιτυχία την εκδήλωση εγκαινίων του […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]