Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τότε προτιμούσαμε …τα σχοινιά

Στο νοσοκομείο μας και τον Ιούλιο του 2015 είχαμε «φίδια» στα πλυντήρια!

Απλά τότε, αντί να τα «κρεμάμε» στις ιστοσελίδες της Αθήνας, προτιμούσαμε τα σχοινιά στην νέα γ’ πτέρυγα!

Έτσι δεν είναι φίλε Αχιλλέα;

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα