Γενικά

Σεμινάριο στο Κιλκίς με θέμα την σύνδεση σχολείου-οικογένειας

Ξεκινά στις 4 το απόγευμα της Πέμπτης 6.2.14, στο Κιλκίς επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα «Σύνδεση σχολείου-οικογένειας». Το σεμινάριο είναι δωρεάν και απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς που θέλουν να ενημερωθούν γιά θέματα όπως συνεργασία εκπαιδευτικών-γονέων, αναπτυξιακά χαρακτηριστικά των παιδιών, σχολικός εκφοβισμός, προβλήματα προσαρμογής, επαγγελματικός προσανατολισμός και άλλα.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι πενήντα ώρες και στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Το πρόγραμμα διοργανώνεται από την σχολή γονέων νομού Κιλκίς με την υποστήριξη της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (21ης Ιουνίου 141, 1ος όροφος).
Γιά πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής ισχύει το τηλέφωνο 6936 277381.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]