Αθλητισμός

Επικεφαλής στον στίβο και φέτος ο Γυμναστικός Σύλλογος Μανδρών

Από τον ΣΕΓΑΣ δημοσιοποιήθηκε η ετήσια κατάταξη των συλλόγων της δύναμής του, βάσει της συγκομιδής αυτών σε όλα τα πανελλήνια και διασυλλογικά πρωταθλήματα.

Στον νομό Κιλκίς διατήρησε και φέτος τα πρωτεία ο Γυμναστικός Σύλλογος Μανδρών, που κατεγάτει στην 72η θέση.

Ακολουθούν Αίας Κιλκίς (130η), ΓΑΣ Κιλκίς (278η) και ΑΟ Γουμένισσας (340η).

Βαθμολογήθηκαν και καταταχωθήκαν συνολικώς 345 σύλλογοι.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης