Κοινωνία

Διενεργήθηκε η πρώτη εθελοντική αιμοδοσία του συλλόγου «Το Λαβάς»

Διενεργήθηκε την Παρασκευή 5.4.24, στο εντευκτήριό του, η πρώτη εθελοντική αιμοδοσία του πολτιστικού συλλόγου Ευκαρπίας “Το Λαβάς”.

«Με μεγάλη χαρά ο κόσμος ήρθε να χαρίσει λίγο από τον χρόνο του, γιά να έχουμε ελπίδες γιά μία ζωή, που κερδίζουμε», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης