Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πρόσχημα ασυδοσίας

Είπαμε, κρίση, που είναι αιτία ουκ ολίγων δεινών γιά πολλούς.
Όχι, όμως, και πρόσχημα, πίσω από το οποίο να «κρύβεται» η ασυδοσία κάποιων, ακόμη και μέχρι του σημείου να «γράφουν» νόμους και διατάξεις στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Σαν εκείνους τους συμπολίτες σε αρκετά σημεία του Κιλκίς, που «την έχουν δει»… «δερβεναγάδες», χρησιμοποιώντας τα κατά νόμον κοινόχρηστα πεζοδρόμια ως να πρόκειται περί… ιδιοκτησίας των, μη διαστάζοντας ακόμη και να …«απαγορεύουν» (!) την στάθμευση, οξύνοντας ακόμη περισσότερο ένα ήδη οξύ πρόβλημα.

Προφανώς εκλαμβάνοντας ως «αδυναμία» την, λόγω συγκυριών, ανεκτικότητα ή και κατανόηση, που επιδεικνύουν όργανα της Πολιτείας και της Δικαιοσύνης αρμόδια γιά την εφαρμογή των νόμων και διατάξεων.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]