Πρόκληση της διοίκησης του ΚΤΕΛ Κιλκίς με ορθιούς επιβάτες σε δρομολόγιο γιά την Θεσσαλονίκη

Ο συνδυασμός της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης με την έσχατη υγειονομική και ενεργειακή είχε επιπτώσεις και στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Κιλκίς, με την δραστική μείωσή τους τα τελευταία αρκετά χρόνια λόγω των αναλόγων συνεπειών στην επιβατική κίνηση.
Και ναι μεν, κατανοητό το “λιγότεροι επιβάτες, λιγότερα δρομολόγια”, πλην όμως, όταν γιά κάποιο δρομολόγιο η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη, και προσέρχονται πάνω απο εξήντα επιβάτες, είναι το ίδιο αυτονόητη η διάθεση δευτέρου λεωφορείου γιά το ίδιο δρομολόγιο, καθώς εκείνο, το οποίο προέχει σε κάθε δρομολόγιο κάθε μέσου μετακίνησης, είναι η ασφάλεια των επιβατών, εξ ου και η σχετική νομοθεσία.
Φαίνεται, ότι εκεί η διοίκηση του ΚΤΕΛ Κιλκις αγνοεί επιδεικτικώς αυτό το δεύτερο αυτονόητο.
“Τρανταχτή” απόδειξη η μη διάθεση δευτέρου λεωφορείου γιά το δρομολόγιο των 5 το απόγευμα από Κιλκις γιά Θεσσαλονίκη και η επιβίβαση άνω των εξήντα στο ένα με… τις πενήντα θέσεις (συν τις δύο του οδηγού και του συνοδηγού), με την “ενημέρωση” ότι καθ’ όλη την διαδρομή θα υπάρχουν… “αρκετοί όρθιοι”!
Η προκλητική αναλγησία σε όλο το μεγαλείο της, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο λεωφορείο ακολουθεί την διαδρομή στην παλαιά εθνική οδό Κιλκίς – Θεσσαλονίκης, που από μόνη της είναι… “πηγή” κινδύνων γιά κάθε υπερφορτωμένο λεωφορείο και παρά την παρότρηνση των επιβατών να επιβοβασθούν σε άλλο λεωφορείο!
Κατά τα λοιπά, οι ισχύουσες διατάξεις είναι σαφείς: Ούτε ένα άτομο (μία ψυχή κατά την συγκοινωνιακή “διάλεκτο”) παραπάνω από τα προβλεπόμενα 52, με τους οδηγούς να μην έχουν άλλη επιλογή καθώς η πίεση της διοίκησης από την μία και των επιβατών από την άλλη που θέλουν να ταξιδέψουν δεν τους αφήνουν άλλη επιλογή !
Προφανώς γιά τη διοίκηση του ΚΤΕΛ Κιλκλις το μόνο, γιά το οποίο αυτό οφείλει να νοιάζεται, είναι το… “να βγάζουν και από την μύγα ξύγκι”, και σε καθε περίπτωση γιά ο,τιδήποτε εκτός… από τους επιβάτες!
Η τροχαία Κιλκίς, που ειδοποιήθηκε γι’ αυτήν την κατάφωρη παραβίαση των κανόνων της ασφάλειας στις μετακινήσεις, μάλλον… “εποίησε την νήσσαν”!
Ύστερα από αυτό, τίθεται το ερώτημα: Ποιά αρχή θα επιληφθεί τούτου του θέματος;
Διότι, είναι πολύ “χοντρό”, γιά να “περάσει στο ντούκου”!