Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Το πρόβλημα παραμένει

Ψεκασμοί καταπολέμησης κουνουπιών έγιναν φέτος εντός του απαιτουμένου χρονικού διαστήματος και σε όλες τις περιοχές, στις οποίες έπρεπε να γίνουν.

Φαίνεται, όμως, ότι οι ιθύνοντες «λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο», δηλαδή τις μη ευνοϊκές γιά το συγκεκριμένο πρόγραμμα καιρικές συνθήκες, με επακόλουθο το πρόβλημα να επανεμφανίζεται «ξυπνώντας» τις μνήμες της περυσινής ιδιαίτερης έντασης που παρουσίασε.

Ας αναλάβουν, λοιπόν, και νέο κύκλο καταλλήλων δράσεων οι αρμόδιοι, ώστε να αποφευχθεί νέα ταλαιπωρία.
Και ως γνωστόν, το εν λόγω πρόβλημα δεν περιορίζεται εντός των ορίων της… απλής ενόχλησης, καθώς πάντα ελλοχεύουν κίνδυνοι γιά την υγεία του ανθρώπου από τα τσιμπήματα των ενοχλητικών αυτών εντόμων.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα