«Πού αποσκοπεί»

Την σφοδρή αντίδραση της ΑΛΟΥΜΥΛ ΑΕ προκάλεσε ανάρτηση σε ιστοσελίδα που ήθελε την εταιρία να βρίσκεται περίπου …στο «χείλος του γκρεμού»!
Με αφορμή το ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση έγινε λίγες ημέρες μετά τα λαμπρά εγκαίνια του εξαιρετικού εκθεσιακού χώρου («showroom») της εταιρίας στην Θεσσαλονίκη η ΑΛΟΥΜΥΛ επισημαίνει σε ανακοίνωσή της και τα εξής:
«….Και ο πλέον αδαής, διαβάζοντας το δημοσίευμα αυτό, σίγουρα θα αναρωτήθηκε το που αποσκοπεί και μάλιστα σε μία περίοδο όπου από την εταιρία έχει ανακοινωθεί η αύξηση των πωλήσεων κατά είκοσι εκατομμύρια ευρώ το 2015 και ανάλογη αύξηση πωλήσεων το α’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με προοπτική η φετινή χρονιά να κλείσει οριακά κερδοφόρα για τον όμιλο μετά από οκτώ χρόνια ζημιών.
Κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα δεν δόθηκε την περασμένη εβδομάδα διαφημιστικό υλικό, αξίας λίγων εκατοντάδων ευρώ, για τα εγκαίνια του «showroom» ενώ προτιμήθηκαν κάποιες άλλες ιστοσελίδες. Να υποθέσουμε ότι το γεγονός αυτό ήταν μία «εκδικητική» δημοσιογραφική πρακτική; Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε!…».