Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πόσες… δεκαετίες ακόμη;

«Ο δρόμος μου έτυχε να «περνά» από την δεξαμενή ύδρευσης και τις πομώνες της Μ.Στέρνας.

Βρέθηκα μπροστά από ένα απογοητευτικό θέαμα:

-Και στην δεξαμενή και στις πομώνες οι πόρτες ξεκλείδωτες.

-Η δεξαμενή ήταν χωρίς καπάκι.

-Η σκάλα της δεξαμενής σκουριασμένη, με σκουριές… και μέσα στο νερό.

Διερωτήθηκα: Τόσο δύσκολη υπόθεση είναι η τοποθέτηση μιάς σκάλας αλουμινίου και δύο καπακιών από το ίδιο υλικό, ώστε να μην προκύπτει πρόβλημα καθαριότητας;

Οι σημερινές σιδερένιες και σκουριασμένες βρίσκονται εκεί από τότε που… κατασκευάσθηκε η δεξαμενή!
Πόσες… δεκαετίες ακόμη πρέπει να περάσουν, ώστε κάποια στιγμή, επί τέλους, να αντικατασταθούν;».

Τα ανωτέρω ανέφερε στην στήλη ο… «αμετανόητος «αναγνώστης του «Μαχητή» Παναγιώτης Σιδερίδης.

Με την… ευχή και ελπίδα να λάβει κάποιες απαντήσεις από τους καθ’ ύλην αρμοδίους.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα