Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πολιτική απρέπεια

Οποιαδήποτε αποχώρηση θεσμικού παράγοντα από συνεδρίαση θεσμικού οργάνου, χωρίς ενημέρωση των συμμετεχόντων σε αυτήν, δεν είναι και το… «κομψότερο» πράγμα του κόσμου από πλευράς του «διαπράττοντος», χωρίς ωστόσο να συνιστά αιτία να «χαλάσει ο κόσμος».

Όμως, όταν θεσμικός παράγων, σαν τον δήμαρχο, αποχωρεί χωρίς να «βγάλει κιχ» από συνεδρίαση θεσμικού οργάνου, σαν το συμβούλιο κοινότητας Κιλκίς, την στιγμή που σύμβουλος αιτιολογεί την ψήφο του, αυτό συνιστά τουλάχιστον πολιτική απρέπεια, που δεν τιμά το σύνολο τον χώρο που λέγεται τοπική διοίκηση.

Αν μη τι άλλο, ο δήμαρχος Κιλκίς ώφειλε να γνωρίζει αυτήν την «εκκωφαντική» διαφορά, πριν προβεί στην «άκομψη» και πολιτικώς απαράδεκτη κίνησή του.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα