Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Με ποιούς μπλέξαμε!

Το …φρίξον Ήλιε «συμβόλαιο τιμής» που θα υπογράφουν γονείς και μαθητές …δημοτικού (!) κατά την έναρξη του σχολικού έτους θα «απαγορεύει» τους γονείς θα θεωρούν τα τέκνα τους «πρίγκηπες» και «πρηγκήπισσες» («πριγκήπισσες») ή «βασιλόπουλα» και «βασιλοπούλες», αλλά θα επιβάλλει στους μαθητές να φέρονται …«ιπποτικά» (!) σε όλους «και ιδιαιτέρως στους πιό «αδύναμους»!

Μήπως δεν είναι δα και τόσο υπερβολικοί ή μήπως δεν έχουν δα και τόσο άδικο όσοι ισχυρίζονται ότι «μπλέξαμε με …σχιζοφρενείς και παρανοϊκούς»;

Πού, κατά τα λοιπά, «υπερασπίζονται» την …«ελευθερία βούλησης και έκφρασης» και «δεν επιβάλλουν κανένα πειθαναγκασμό ή καταναγκασμό καθ’ ότι «ζηλωτές» της «δημοκρατίας» (;) και του …«δημοκρατικού σχολείου».

(Ασε που κάτι τέτοια είναι σαν «βούτυρο στο ψωμί» …συνωμοσιολόγων, που ισχυρίζονται ότι και οι συγκρεκριμένοι κυβερνώντες εκτελούν …έξωθεν διατεταγμένη υπηρεσία!).

 

 

 

 

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα