Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ποιό είναι …το “απροχώρητο”;

Δημοσιεύθηκε πριν λίγο καιρό στην στήλη:

“Ξεκίνησε, λέει, η κατασκευή χώρου στάθμευσης νέας υπεραγοράς (σούπερ μάρκετ) στο Κιλκίς, που βρίσκεται επί της περιμετρικής οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου, και το έργο …«κάπου κόλλησε».

Τούτο δεν σημαίνει, ότι, μέχρι να «ξεκολλήσει» και να προχωρήσει, πρέπει να μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης, και μάλιστα ιδιαιτέρως επικίνδυνο, …η ίδια η περιμετρική οδός!

Κάτι, δηλαδή, που …συμβαίνει, αποτελώντας καθημερινή «πηγή» κινδύνου πρόκλησης ατυχήματος στο συγκεκριμένο σημείο!

Και, φυσικά, δεν φταίνε σε τίποτε οι πελάτες του πολυκαταστήματος και οι απλοί διερχόμενοι πολίτες, να διατρέχουν τον κίνδυνο εμπλοκής σε ατύχημα ή και δυστύχημα, επειδή κάποιοι αρμόδιοι αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα με εξοργιστική αδιαφορία!”.

Κατά το διάστημα, που μεσολάβησε, η κατάσταση στο συγκεκριμένο σημείο όχι μόνο δεν βελτιώθηκε, όχι μόνο …δεν παρέμεινε στάσιμη, αλλά και χειροτερεύει ημέρα με την ημέρα!

Αλήθεια, ποιο είναι για τις αρμόδιες τοπικές αρχές, ιδίως δε για τον δήμο και την τροχαία του Κιλκίς, …το “απροχώρητο” ή το “ως εδώ και μη παρέκει”, ώστε να …δεήσουν να επέμβουν;

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα