Κοινωνία

Επιδόθηκαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής στα σεμινάρια του προγράμματος «Συν-Εργείν»

Σε μία λιτή εκδήλωση στην Γουμένισσα επιδόθηκαν τα πιστοποιητικά παρακολούθησης των σεμιναρίων του προγράμματος «Συν-Ενεργείν», που υλοποιεί εδώ και καιρό το επιμελητήριο Κιλκίς.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κέντρο νεότητας της πόλης. Στους σκοπούς και τα επί μέρους χαρακτηριστικά του προγράμματος, αναφέρθηκαν ο Πέτρος Μπέλλης, ειδικός σύμβουλος του δήμου Παιονίας και η Μαρία Καλογερίδου, στέλεχος του επιμελητηρίου Κιλκίς και υπεύθυνη του προγράμματος.

Στην συνέχεια ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Παύλος Τονικίδης στο σύντομο χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στα οφέλη του προγράμματος και όσων το παρακολούθησαν.
Στην συνέχεια επιδόθηκαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής στο «Συν-Ενεργειν» από τον εκπρόσωπο του σεβασμιωτάτου μητροπολίτου κκ Δημητρίου π. Χριστόδουλο, τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΠ Αθανάσιο Τζούρτζο, τον αντιδήμαρχο Ιωάννη Αλίρη τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Αθανάσιο Τραχανίδη, τον πρόεδρο του επιμελητηρίου, τον αντιπρόεδρο Κώστα Σιωνίδη, το μέλος της διοίκησης Χρήστο Τσανασίδη.

Περισσότερα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]

Δείτε ακόμα