Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πεζοδρομιακή… προτεραιότητα

Εδώ και αρκετές ημέρες σε ένα από τα ποιό κεντρικά σημεία της Αξιούπολης σε μία κεντρική διασταύρωση η ταμπέλα του “Stop» έχει «μεταφερθεί λόγω πτώσης της επί του πεζοδρομίου στηριγμένη σε ένα τοίχο.

Καλόν είναι η τεχνική υπηρεσία του δήμου να φροντίσει για την αποκατάσταση της, καθώς το ποιός έχει προτεραιότητα διέλευσης μπορεί να αποδειχθεί σε ενδεχόμενο ατύχημα υπόθεση… πεζοδρομίου!

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα