Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πεζοδρομιακή… προτεραιότητα

Εδώ και αρκετές ημέρες σε ένα από τα ποιό κεντρικά σημεία της Αξιούπολης σε μία κεντρική διασταύρωση η ταμπέλα του “Stop» έχει «μεταφερθεί λόγω πτώσης της επί του πεζοδρομίου στηριγμένη σε ένα τοίχο.

Καλόν είναι η τεχνική υπηρεσία του δήμου να φροντίσει για την αποκατάσταση της, καθώς το ποιός έχει προτεραιότητα διέλευσης μπορεί να αποδειχθεί σε ενδεχόμενο ατύχημα υπόθεση… πεζοδρομίου!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα