Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Περιμένουν …να καταστραφεί;

Όσο περνά ο καιρός, ολοένα και πιό πολλά σημεία της κοίτης του ποταμού Γαλλικού μετατρέπονται σε …«κρανίου τόπο» από τις παράνομες αμμοληψίες.

Το θέμα γνωστό σε όλες τις αρμόδιες αρχές, όπως και στην κοινή γνώμη όχι μόνο της περιοχής ευθύνης του δήμου Κιλκίς αλλά όλου του νομού μετά την ανάδειξή του από το δημοσιογραφικό συγκρότημα του «Μαχητή».

Και όμως, ανάμεσα στους τοπικούς άρχοντες αυτοδιοίκησης και Πολιτείας, …«δεν κινείται φύλλο»!

Τι περιμένουν; Την …ολική καταστροφή της κοίτης;

Τι τους εμποδίζει τουλάχιστον να ανταποκριθούν στην έκκληση αντιδημάρχου κατ’ αρχάς γιά εκ μέρους όλων έγγραφης καταγγελίας και εν συνεχεία οργανωμένες παρεμβάσεις προς πάσαν κατεύθυνσιν;

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα