Εκπαίδευση

Περιεκτικές επισκέψεις μαθητών των τριών εσπερινών σχολείων

Διδακτική επίσκεψη στην δημόσια κεντρική βιβλιοθήκη του Κιλκίς και στο κειμηλιαρχείο της ιεράς μητροπόλεως Πολυανής και Κιλκισίου πραγματοποίησαν την Τετάρτη 16.11.22 το εσπερινό γενικό λύκειο, το εσπερινό γυμνάσιο και το εσπερινό επαγγελματικό λύκειο Κιλκίς.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται και τα εξής:

« … Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στις προθήκες της βιβλιοθήκης, να ξεφυλλίσουν και να δανειστούν βιβλία. Κατόπιν, θαύμασαν τους εκκλησιαστικούς θησαυρούς (εικόνες, ιερά σκεύη, άμφια) που εκτίθενται στο κειμηλιαρχείο, εν μέσω της εμπεριστατωμένης περιηγήσεως του πανοσιολογιωτάτου π. Επιφανίου Θεοδωρίδη.

Στο πλαίσιο της διδακτικής επίσκεψης, η εκπαιδευτικός του εσπερινού ΓΕΛ φιλόλογος Φανή Βόινου, παρουσίασε στους μαθητές και στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς το βιβλίο που έχει συγγράψει υπό τον τίτλο «Οι κατηχήσεις του Μιχαήλ Χωνιάτη- Ο κηρυγματικός λόγος στην Αθήνα του 12ου αι.». Η κ. Βόινου μίλησε γιά την πορεία της συγγραφής του βιβλίου, γιά το περιεχόμενο, την διαδρομή του βίου του αρχιεπισκόπου Αθηνών Μιχαήλ Χωνιάτη, γιά την διάρθρωση γενικότερα του εκκλησιαστικού ρητορικού λόγου και γιά την δομή των είκοσι έξι κατηχήσεων τις οποίες εκφώνησε ο αρχιεπίσκοπος στον χριστιανικό Παρθενώνα.

Τέλος, η κ. Βόινου δώρισε αντίτυπα του εν λόγω βιβλίου τόσο στην βιβλιοθήκη όσο και στον π. Επιφάνιο, αλλά και στον σεβασμιώτατο μητροπολίτη Πολυανής και Κιλκισίου κκ Βαρθολομαίο.

Εκ μέρους του κκ Βαρθολομαίου το βιβλίο παρέλαβε ο π. Επιφάνιος.

Η επίσκεψη άφησε θετικές εντυπώσεις σε όλους τους συμμετασχόντες».

Περισσότερα

Στήριξη στην πολύτεκνη εργαζόμενη μητέρα, ζητά εργαζομένη του δήμου Κιλκίς στην καθαριότητα σχολείων

Για μεροληπτική στάση απέναντι της καταγγέλει τις αρμόδιες δημοτικές αρχές του δήμου Κιλκίς η εργαζόμενη στην καθαριότητα σχολικών μονάδων Θεοφανώ […]

Δείτε ακόμα

Μορφές επενδύσεων

Στο προηγούμενο άρθρο εξηγήσαμε την αναγκαιότητα των επενδύσεων. Σήμερα θα μιλήσουμε για τις μορφές τους. Για άλλη μια φορά να […]