Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Περί …ψύλλων!

Αίφνης το νοσοκομείο Κιλκίς γέμισε από …ψύλλους!
Τι κι αν το διαψεύδει κατηγορηματικώς η ιατρική υπηρεσία, αφού το είπε η …συνδικαλιστική ηγεσία των εργαζομένων στο κορυφαίο νοσηλευτικό ίδρυμα του νομού, πάει τελείωσε, είναι ….«νόμος»!

Μία συνδικαλιστική ηγεσία λαλίστατη τον τελευταίο καιρό, εκεί που τα τελευταία χρονια, έως τον περασμένο Δεκέμβριο, έπινε …το αμίλητο νερό, όταν ανέκυπτε στο νοσοκομείο το οποιοδήποτε πρόβλημα!
Προφανώς περνά τους ψύλλους γιά …κώνωπες προς διύλισιν, ώστε να μπορεί πιό εύκολα να …καταπίνει τις καμήλους!

Ή, μήπως, κατά το προαναφερθέν διάστημα δεν υπήρχαν προβλήματα;
Προφανώς, πάλι, και να υπήρχαν, δεν …έμπαιναν ψύλλοι στ’ αυτιά των συνδικαλιστών γι’ αυτά, ώστε να ασχοληθούν μαζί τους!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα