Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Η οφειλόμενη τιμή

Τιμητική εκδήλωση για τον… αειθαλή πολιτευτή και πρώην βουλευτή Κιλκίς του κόμματος Θεόδωρο Πασσαλίδη πραγματοποίησε η ΝΟΔΕ Κιλκίς της ΝΔ, την Παρασκευή 11.10.19.

Υστερα από 45 συναπτά έτη πληθωρικής παρουσίας στο κόμμα και σχεδόν 60 στην παράταξη ο κ. Πασσαλίδης όχι απλώς άξιζε τέτοιας τιμής, αλλά στην περίπτωσή του το δευτεροβάθμιο τοπικό όργανο της ΝΔ δεν έκανε τίποτε περισσότερο …από το αυτονόητο.

Αυτό, το οποίο οφείλει να πράττει κάθε πολιτικός και κομματικός χώρος για στελέχη του με αποδεδειγμένη διάρκεια, συνέχεια και προσφορά, όπως στην περίπτωση του Θόδωρου Πασσαλίδη.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα