Αθλητισμός

Παρελθόν ο Γ.Πελίδης από τον πάγκο του Αλέξανδρου Κιλκίς

Παρελθόν από τον πάγκο του Αλέξανδρου Κιλκίς αποτελεί ο Γιώργος Πελίδης.

Η συνεργασία τους λύθηκε μόλις τρεις μήνες μετά την σύναψή της, όταν ο κ. Πελίδης είχε παραιτηθεί τότε από το τεχνικό επιτελείο του Κιλκισιακού και ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του Αλέξανδρου λίγο μετά την έναρξη του πρωταθληματος α1 κατηγορίας ΕΠΣΚ.

Η ανωτέρω μετακίνηση είχε προκαλέσει τότε αίσθηση και ποικίλες αντιδράσεις στην φίλαθλο κοινή γνώμη του Κιλκίς.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]