Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Παραιτήσου»

Την τιμητική τους είχαν την εβδομάδα που μας πέρασε στον πολιτικό «στίβο» του νομού μας η απαίτηση παραιτήσεων.

Εν αρχή ήταν η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας στον δήμο Παιονίας Σοφία Ιορδανίδου, που ζήτησε την παραίτηση του προέδρου της ΔΕΥΑΠ Τριαντάφυλλου Ναλμπάντη και στην συνέχεια η πολιτευτής της Νέας Δημοκρατίας Καλλισθένη Πάκα, η οποία ζήτησε την παραίτηση του προέδρου της ΔΕΕΠ Μηνά Παπαδόπουλου.

Σε πολιτικά «καυτό» εξελίσσεται απο ότι φαίνεται το εφετινό καλοκαίρι, παρ΄ότι μόλις τώρα μπήκαμε στην αρχή του δευτερου μήνα του του Ιούλη.

Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξουν και γεγονότα που θα μας… «δροσίσουν» αργότερα.

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα