Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Διά βούλας

Μπορεί ο Θόδωρος Απουσίδης να χρήσθηκε προφορικώς υπεύθυνος πολιτικής προστασίας διά χειλέων δημάρχου, στην θέση του τραυματία Λευτέρη Γαρόπουλου κατά την διάρκεια της περασμένης συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, αλλά τελικώς στα γραπτά «προήχθη» ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Γιώργος Παμποράκης.

Ο οποίος, στην επικοινωνία με την στήλη, σε αντίθεση με τον συνάδελφό του, ουδόλως εμφανίσθηκε αιφνιδιασμένος από την «διά της βούλας», όπως ο ίδιος παρατήρησε ανάληψη των εν λόγω καθηκόντων, αποδεχόμενος μάλιστα την συνάντηση γιά την εκ του σύνεγγης ενημέρωση περί αυτών λίαν προσεχώς!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα