Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πάει για…τα πρωτοβρόχια!

Πολύ μεγάλη είναι η “γκρίνια” από τους αιγοπροβατοτρόφους του νομού μας αλλά και όλης της ελληνικής επικράτειας για την υπόθεση της ειδικής ενίσχυσης λόγω της πτώσεως τιμών την περίοδο της πανδημίας στα προς σφαγήν αμνοερίφια του Πάσχα.

Και τούτο διότι μετά την μεγάλη καθυστέρηση για τον τρόπο και το ύψος της ενίσχυσης (τέσσερα ευρώ ανά ζώο μέχρι του αριθμού των πεντακοσίων) ανάλογη είναι και η καθυστέρηση και στην καταβολή της.

Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την υποβολή της να μην προλαβαίνει τις Αυγουστιάτικες διακοπές των τεχνοκρατών των Βρυξελλών.

Πράγμα που σημαίνει ότι η σχετική έγκριση δεν μπορεί να έλθει πριν το τέλος Αυγούστου και επομένως η καταβολή της πάει για τον Σεπτέμβριο με τα… πρωτοβρόχια! Τώρα τι θα “βρέξει”… μην ρωτάτε!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα