Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Όχι …ασυνήθιστο!

Μπορεί ο Μάρτιος να είναι ο μήνας εισόδου στην Άνοιξη, όμως κάθε χρόνο υπενθυμίζει με τον πλέον εμφαντικό τρόπο, ότι δεν είναι …«απογαλακτισμένος» από τον Χειμώνα.

Έτσι, δεν …«παρέλειψε» να το κάνει και φέτος, «ντύνοντας στα λευκά» περιοχές το Πάικου με χιονοπτώσεις μέσα στην δεύτερη εβδομάδα του μήνα.

Τόσο, που χρειάσθηκε να αναλάβουν δράση …αποχιονιστικά μηχανήματα της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς γιά να αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην οδό Καστανερής – Μεγάλων Λειβαδίων, που είχε διακοπεί ακριβώς λόγω πυκνού στρώματος χιονιού!

Σίγουρα παράδοξο σε σχέση με τον καιρό των τελευταίων εβδομάδων.

Όχι, όμως, ασυνήθιστο για την συγκεκριμένη περιοχή του νομού Κιλκίς.

https://www.facebook.com/RUKilkis/videos/pcb.205450827997342/441482720503911

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα