Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ούτε ο σεβασμιώτατος

Μπορεί να χαρακτηρίζεται γιά κάποιους λόγους ως «εκκωφαντική» η παντελής απουσία εκπροσώπησης του υποτιθέμενου «δωρητή» του αγάλματος του «Ελληνα Πολεμιστή του Πόντου» στην Νέα Σάντα από την τελετή των αποκαλυπτηρίων στην νέα θέση του.

Ομως, στην ίδια τελετή σημειώθηκε άλλη μία αισθητή απουσία, καθώς δεν έδωσε το «παρών» ο σεβασμιώτατος μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κκ Εμμανουήλ.

Γιατί;

 

 

 

 

 

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα