Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πώς τα «κατάφεραν»;

«Μάλωναν» κάποτε είτε γιά ανακαίνιση των «διδύμων» κτιρίων του πρώην στρατοπέδου Διαλλέτη είτε γιά νέο κτίριο στον χώρο της πρώην έκτης μεραρχίας.

Δεν ευδοκίμησε ούτε η μία περίπτωση ούτε η άλλη.

Συμβιβάσθηκαν με την «λύση» τη μετεγκατάστασης του πρώην εκκλησιαστικού λυκείου όμως και αυτή η προοπτική «πάγωσε».

Πώς τα «κατάφεραν» οι παράγοντες της τοπικής διοίκησης και οι αρμόδιοι της κεντρικής να μείνει το Κιλκίς χωρίς δικαστικό μέγαρο ή έστω ευπρεπείς και λειτουργικές εγκαταστάσεις δικαστικών και νομικών υπηρεσιών;

Και έως πότε τούτος ο τόπος θα υφίσταται τις συνέπειες της υστέρησης πολιτικών παραγόντων του σε αποτελεσματικότητα η οποία θα ενεργούσε ως «αντίδοτο» στην λειτουργική «δυσκαμψία» της κεντρικής διοίκησης στην οποία εν πολλοίς οφείλεται και η υστέρησή του σε «νευραλγικές» υποδομές;

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα