Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πώς τα «κατάφεραν»;

«Μάλωναν» κάποτε είτε γιά ανακαίνιση των «διδύμων» κτιρίων του πρώην στρατοπέδου Διαλλέτη είτε γιά νέο κτίριο στον χώρο της πρώην έκτης μεραρχίας.

Δεν ευδοκίμησε ούτε η μία περίπτωση ούτε η άλλη.

Συμβιβάσθηκαν με την «λύση» τη μετεγκατάστασης του πρώην εκκλησιαστικού λυκείου όμως και αυτή η προοπτική «πάγωσε».

Πώς τα «κατάφεραν» οι παράγοντες της τοπικής διοίκησης και οι αρμόδιοι της κεντρικής να μείνει το Κιλκίς χωρίς δικαστικό μέγαρο ή έστω ευπρεπείς και λειτουργικές εγκαταστάσεις δικαστικών και νομικών υπηρεσιών;

Και έως πότε τούτος ο τόπος θα υφίσταται τις συνέπειες της υστέρησης πολιτικών παραγόντων του σε αποτελεσματικότητα η οποία θα ενεργούσε ως «αντίδοτο» στην λειτουργική «δυσκαμψία» της κεντρικής διοίκησης στην οποία εν πολλοίς οφείλεται και η υστέρησή του σε «νευραλγικές» υποδομές;

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα