Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ουσία και …«μπλα-μπλα»

Κάτι ακόμη σχετικώς με το Προσφυγικό-Μεταναστευτικο:
Καλές οι διακηρύξεις αλληλεγγύης αλλά όχι μέχρι σημείου ….«αλληλεγγυολαγνείας» μπροστά σε τηλεοπτικές κάμερες ή με …«επιδεικτικά» δελτία Τύπου!
Καλές οι εκφράσεις ευαισθησίας, αλλά όχι μέχρι σημείου …μονοπωλήσεως με ταυτόχρονες καταγγελίες εναντίον άλλων γιά «αναισθησία» επίσης ….μπροστά από τον τηλεοπτικό φακό ή μέσω «θορυβωδών» ενημερωτικών δελτίων!
Επί τέλους, πόσο ισχυρότερο «σοκ» από αυτό που προκαλεί απο μόνο του το Προσφυγικό-Μεταναστευτικό χρειάζεται γιά να αλλάξει σ’ αυτόν τον τόπο η νοοτροπία του παραγκωνισμού της ουσίας γιά χάρη ενός ατελείωτου …«μπλα-μπλα»;

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα