Όταν η ΔΕΔΔΗΕ… δεν ενημερώνει!

Γιά περισσότερες από τέσσερις ώρες σε μεγάλο τμήμα του δήμου Κιλκίς, εκτελεί έργα αναβάθμισης του δικτύου της με προγραμματισμένη διακοπή το πρωί του Σαββάτου 5.8.23.
Και ενόσω τα εκτελεί, η επικοινωνία όχι απλώς αντιμετωπίζει προβλήματα, αλλά σχεδόν… δεν υφίσταται, με τον κόσμο να μην έχει την παραμικρή ενημέρωση!
Δηλαδή, ολόκληρη ΔΕΔΔΗΕ -διότι περί αυτής πρόκειται- που καυχάται γιά τα μεγέθη της και τις υπηρεσίες της, δεν «βρίσκει» τρόπο να ενημερώσει γιά τόσο μικρό διάστημα τις «στρατιές» των πελατών της γιά το συγκεκριμένο θέμα, ώστε να μην υφίστανται την ταλαιπωρία και την ψυχολογική πίεση της, έστω και πρόσκαιρης, έλλειψης ομαλής λειτουργίας εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών;
Τόσο «δυσβάστακτο» είναι το «κόστος» γιά μία τέτοια ειδική ενημερωτική πρωτοβουλία;
Και, εν πάση περιπτώσει, εκεί στα κεντρικά όργανα της ΔΕΔΔΗΕ πώς εννοούν την ευαισθησία γιά τον πελάτη, κάθε φορά που πρέπει να αντιμετωπισθούν τέτοια θέματα;