Πολιτική

Ορκίστηκε δημοτικός σύμβουλος ο Χριστόφορος Απατσίδης

Το αξίωμα του δημοτικού συμβούλου απέκτησε ο κ. Χριστόφορος Απατσίδης, ο οποίος ορκίστηκε σήμερα ενώπιον του δημάρχου Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη ,να εκτελεί τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά του.

Ο δήμαρχος Κιλκίς ευχήθηκε στο νέο μέλος του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς δύναμη και φώτιση στην άσκηση των καθηκόντων του με πυξίδα το συμφέρον του τόπου και των πολιτών του δήμου Κιλκίς

Ο κ. Απατσίδης προέρχεται από τον δημοτικό συνδυασμό ‘’Ενωτική Δύναμη’’ της ελάσσονος αντιπολίτευσης και καταλαμβάνει την έδρα της Καλλισθένης Πάκα ύστερα από τη χθεσινή της παραίτηση.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]