Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Όμορφες και περιεκτικές στιγμές

Στον εντός έδρας αγώνα του ο Εθνικός Αξιούπολης επικράτησε του Μακεδονικού Πολυπέτρου με 4-1.

Οι παίκτες της ομάδας του Μακεδονικού ζήτησαν πρίν την έναρξη του αγώνα να προβούν σε μία γεμάτη από συμβολισμούς κίνηση.

Ήταν το καθιερωμένο «παζίλιο» («pasilliο»), δηλαδή η εν παρατάξει υποδοχή των παικτών του στους Εθνικού με χειροκροτήματα «ιπποτικής» επιβράβευσης για την εκ μέρους των δίκαιη κατάκτηση του τίτλου του πρωταθλητή β΄ομίλου α΄κατηγορίας ΕΠΣΚ, χαρίζοντας μία πολύ όμορφη στιγμή σε όλους.

Η ομάδα του Εθνικού Αξιούπολης τους εύχεται καλή συνέχεια και επιτυχίες.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα