Κοινωνία

Ολοκληρώνεται το ειδικό πρόγραμμα θεραπευτικής ιππασίας του «ΒηματίΖΩ»

Με την προβλεπόμενη εκδήλωση λήξης ολοκληρώνεται το πρόγραμμα θεραπευτικής ιππασίας, που εφάρμοσε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ΑΜΕΑ νομού Κιλκίς «ΒηματίΖΩ» σε συνεργασία με τον ιππικό όμιλο Κιλκίς «Ράντσο».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί αύριο, στις εγκαταστάσεις του «Ράντσου», σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:
09.30-10.00: Υποδοχή
10.00-10.30: Σύντομη ενημέρωση –απολογισμός για την δράση και τα στάδια υλοποίησης με παρουσίαση φωτογραφικού υλικού και βίντεο.
10.30-10.45: Μουσικό διάλειμμα
10.45-11.45: Παρουσίαση ασκήσεων στον στίβο, επίσκεψη και ξενάγηση στον
χώρο του εργαστηρίου φυτικής παραγωγής.
11.45-12.15: Συζήτηση-Ερωτήσεις.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Μπάσης ξεκαθαρίζει: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να αποσυρθώ, να πάω να ζήσω μόνιμα στο Κιλκίς και να εγκαταλείψω τη μουσική και το τραγούδι. Νιώθω ότι έχω πολλά να δώσω ακόμα».

Συνεχίζοντας τη συζήτηση, ο Δημήτρης Μπάσης εξήγησε: «Ίσως να παρερμηνεύτηκε μια προηγούμενη δήλωσή μου. Είχα αναφέρει ότι το ιδανικό για […]

Δείτε ακόμα