Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ο “καλός ο κόσμος” της ΝΔ

Όλος ο “καλός ο κόσμος” της ΝΔ στα εγκαίνεια του εκλογικού γραφείου της Παιόνισσας Άννας Σακαλάκη στο Πολύκαστρο.

Αψευδής μάρτυρας το φωτογραφικό στιγμιότυπο του “Μαχητή” όπου μεταξύ άλλων διακρίνονται ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης και οι δήμαρχοι Παιονίας και Κιλκίς Κώστας Σιωνίδης και Δημήτρης Κυριακίδης.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα