Πολιτική

Ο Κυρ. Μητσοτάκης ομιλητής στην ετήσια συνεστίαση της ΝΟΔΕ/ΝΔ

Την ετήσια συνεστίασή της διοργανώνει η νομαρχιακή επιτροπή Κιλκίς της ΝΔ.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, αφ’ ενός μεν πιθανότερη ημερομηνία της εκδήλωσης είναι το Σάββατο 22.2.14, αφ’ ετέρου δε σ’ αυτήν θα παραστεί και θα μιλήσει ο υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]