Πολιτική

Ο Κυρ. Μητσοτάκης ομιλητής στην ετήσια συνεστίαση της ΝΟΔΕ/ΝΔ

Την ετήσια συνεστίασή της διοργανώνει η νομαρχιακή επιτροπή Κιλκίς της ΝΔ.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, αφ’ ενός μεν πιθανότερη ημερομηνία της εκδήλωσης είναι το Σάββατο 22.2.14, αφ’ ετέρου δε σ’ αυτήν θα παραστεί και θα μιλήσει ο υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]