Πολιτική

Υποστήριξη κοινωνικών δραστηριοτήτων από την ΝΟΔΕ/ΝΔ Κιλκίς

Μέλη της ΝΟΔΕ Κιλκίς της ΝΔ συμμετέσχον στις 21.12.13 στην δράση «Ενδιαφέρομαι-Προσφέρω-Αγαπώ», που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της ιεράς μητροπόλεως Πολυανής και Κιλκισίου και του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων για την ενίσχυση των συσσιτίων της ΙΜΠΚ και παρέδωσαν τρόφιμα στο σημείο συλλογής του Ι.Ν. Αγ. Δημητρίου Κιλκίς. Στις 23.12.13 επισκέφθηκαν το κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου Κιλκίς, προσέφεραν τρόφιμα και ενημερώθηκαν για την λειτουργία του και για τον τρόπο οργάνωσής του.

Περισσότερα

Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων για επίσκεψη Γεωργιάδη: «Η πραγματική εικόνα πίσω από τις φιέστες των εγκαινίων…»

Το νοσοκομείο Κιλκίς, «σηκώνει στις πλάτες του» τις αυξημένες ανάγκες για προστασίας της υγείας ολόκληρου νομού, χιλιάδων κατοίκων, παραμένει τραγικά […]

Δείτε ακόμα