Γενικά

Το νέο διοικητικό συμβούλιο των εργαζομένων στο νοσοκομείο ΚΙλκίς

Μετά τις εκλογές του σωματείου εργαζομένων στο νοσοκομείο Κιλκίς που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 4.3.20 για την ανάδειξη των μελών του διοικητικού συμβουλίου καθώς και την κατανομή αξιωμάτων που ακολούθησε την Δευτέρα 3.3.20 το νέο διοικητικό συμβούλιο απαρτίζεται από τα εξής πρόσωπα:

Πρόεδρος, Σοφία Καπαλτσίδου

Αντιπρόεδρος, Βασίλειος Τριανταφυλλίδης

Γενικός γραμματέας, Αχιλλέας Καλεμκερίδης

Ταμίας, Ελευθερία Πανοδήμου

Αναπληρώτρια γενική γραμματέας, Ελευθερία Πανοδήμου

Μέλοι, Νικόλαος Μαρκόπουλος, Πασχάλης Μασούρας, Δημήτριος Τουρσίδης

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]