Κοινωνία

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες»

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ελευθέριος Αργυρόπουλος

Αντιπρόεδρος, Ειρήνη Αβραμίδου

Γενικός γραμματέας, Ελένη Αργυροπούλου

Ταμίας, Γιώργος Μουχτάρης

Μέλη, Κώστας Νταλμπίρας, Νικολέτα Οργασλή και Γεωργία Χαραλαμπίδου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης