Κοινωνία

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες»

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ελευθέριος Αργυρόπουλος

Αντιπρόεδρος, Ειρήνη Αβραμίδου

Γενικός γραμματέας, Ελένη Αργυροπούλου

Ταμίας, Γιώργος Μουχτάρης

Μέλη, Κώστας Νταλμπίρας, Νικολέτα Οργασλή και Γεωργία Χαραλαμπίδου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]