Κοινωνία

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες»

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ελευθέριος Αργυρόπουλος

Αντιπρόεδρος, Ειρήνη Αβραμίδου

Γενικός γραμματέας, Ελένη Αργυροπούλου

Ταμίας, Γιώργος Μουχτάρης

Μέλη, Κώστας Νταλμπίρας, Νικολέτα Οργασλή και Γεωργία Χαραλαμπίδου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]