Κοινωνία

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες»

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ελευθέριος Αργυρόπουλος

Αντιπρόεδρος, Ειρήνη Αβραμίδου

Γενικός γραμματέας, Ελένη Αργυροπούλου

Ταμίας, Γιώργος Μουχτάρης

Μέλη, Κώστας Νταλμπίρας, Νικολέτα Οργασλή και Γεωργία Χαραλαμπίδου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]