Κοινωνία

Το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες»

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Σ.Σ.Μουριών «Το Μπέλλες», με την ακόλουθη σύνθεση:

Πρόεδρος, Ελευθέριος Αργυρόπουλος

Αντιπρόεδρος, Ειρήνη Αβραμίδου

Γενικός γραμματέας, Ελένη Αργυροπούλου

Ταμίας, Γιώργος Μουχτάρης

Μέλη, Κώστας Νταλμπίρας, Νικολέτα Οργασλή και Γεωργία Χαραλαμπίδου.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]