Γενικά

Νέα προκλητική επίθεση στο μνημείο του «Αντάρτη» στο Κιλκίς

Νέα προκλητική – εμετική βεβήλωση του μνημείου – αγάλματος του “Αντάρτη”, που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης του Κιλκίς (ανάμεσα στα δύο ξενοδοχεία της πόλης) και αναπαριστά τον Κιλκισιώτη καπετάνιο του ΕΛΑΣ, Γαρέφη, με φασιστικά σύμβολα μέσα σε πολύ μικρό διάστημα (λιγότερο από δύο εβδομάδες) σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης 26.1.22.

Παρά τα επικριτικά σχόλια και τον καθαρισμό που δέχτηκε από πολίτες του Κιλκίς στην προηγούμενη βεβήλωση του μνημείου (οι δράστες ή ο δράστης) κατάφερε και πάλι να ασχημονήσει και να φέρει εκ νέου στην επικαιρότητα την πόλη μας με τον χειρότερο τρόπο.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Προβληματισμός από τις αποχωρήσεις των συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων της ΔΥΠΑ Κιλκίς που χάνει το 1/3 του προσωπικού της

Σοβαρές επιπτώσεις στην εύρυθμη λειτουργία των τοπικών ΔΥΠΑ αναμένεται να επιφέρουν οι σταδιακές απομακρύνσεις των 727 Συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων σε […]

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς